Połącz wszystkie kanały komunikacji w jedno, korzystając z naszej zaawansowanej skrzynki odbiorczej

rozpocznij czat
Check

Nie jest wymagana karta kredytowa

Przedstawiciel obsługi klienta sprawdzający skrzynkę odbiorczą TopMessage i wiadomości WhatsApp
Mężczyzna na ulicy czytający SMS-a z przypomnieniem o spotkaniu
Starszy mężczyzna na śniegu sprawdzający lokalizację na swoim telefonie komórkowym za pośrednictwem wiadomości biznesowej WhatsApp
Dziewczyna w czerwonej czapce czytająca wiadomość biznesową WhatsApp na swoim telefonie
Dziewczyna z tatuażem sprawdzająca swój telefon w poszukiwaniu zaproszenia na festiwal rockowy otrzymanego za pośrednictwem WhatsApp
Dziewczyna z plecakiem na stacji sprawdzająca SMS-a o przyjeździe taksówki
Dziewczyna pijąca sok na ulicy sprawdzająca SMS-owe potwierdzenie biletu na koncert
Dziewczyna na ulicy otrzymująca wyciąg z rachunku za pośrednictwem SMS-a

90%

odbiorców odpowiada w ciągu 30 minut

70%

poprawy ogólnego postrzegania marki

99%

wiadomości zostało pomyślnie dostarczonych

80%

klientów woli wysyłać wiadomości w celu uzyskania obsługi klienta

Zarządzaj konwersacjami na jednej platformie do obsługi wiadomości wielokanałowych

Poznaj komunikację dwukierunkową dzięki ujednoliconej skrzynce odbiorczej

Zunifikowana skrzynka odbiorcza TopMessage to scentralizowany hub, który konsoliduje wszystkie wiadomości z różnych kanałów, takich jak SMS i WhatsApp, w jeden wydajny interfejs. To ujednolicone podejście umożliwia Ci utrzymanie płynnej komunikacji jeden na jeden poprzez otrzymywanie powiadomień w czasie rzeczywistym o wszystkich przychodzących wiadomościach.

Usprawnij obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom

Nasza wielokanałowa platforma komunikacyjna umożliwia łatwe ustalanie priorytetów, odpowiadanie na rozmowy i rozwiązywanie ich, usprawniając proces obsługi klienta. Podstawowe funkcje, takie jak wyszukiwanie wiadomości, wątki konwersacji i solidne opcje filtrowania, usprawniają przepływy pracy w zakresie komunikacji SMS i WhatsApp.

Dostępne kanały

Buduj silniejsze relacje wykorzystując nasze zintegrowane rozwiązania komunikacyjne

Zunifikowana skrzynka odbiorcza SMS

Zunifikowana skrzynka odbiorcza SMS

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta za pośrednictwem skrzynki odbiorczej SMS TopMessage

Odkryj więcej Next icon
Zunifikowana skrzynka odbiorcza WhatsApp

Zunifikowana skrzynka odbiorcza WhatsApp

Wzbogać swoje wiadomości o pliki multimedialne, aby zapewnić Ci jeszcze lepsze wrażenia

Odkryj więcej Next icon

Dlaczego warto wybrać TopMessage do obsługi ujednoliconej skrzynki odbiorczej

Kompleksowe rozwiązanie

Bezproblemowo zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji w jednej skrzynce odbiorczej. Wielokanałowa platforma komunikacyjna umożliwia Twoim zespołom skuteczne rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem ujednoliconego interfejsu, eliminując potrzebę żonglowania wieloma platformami.

Zaawansowane funkcje AI

Wykorzystaj TopMessage AI, aby automatycznie generować odpowiedzi na zapytania SMS i WhatsApp. Ta funkcja zapewnia inteligentniejsze, szybsze i wydajniejsze rozmowy, pozwalając zespołowi skupić się na bardziej złożonych problemach.

Zapisane odpowiedzi

Używaj szablonów wiadomości jako zapisanych odpowiedzi na często zadawane pytania, aby usprawnić komunikację, zmniejszyć liczbę błędów i zapewnić szybkie, spójne odpowiedzi.

Priorytetowe rozmowy

Zarządzaj wydajnie swoją pracą, nadając priorytet rozmowom ze wszystkich kanałów wiadomości. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że pilne problemy zostaną szybko rozwiązane, a mniej ważne sprawy zostaną odpowiednio zajęte.

Obsługa multimediów

Łatwa wymiana filmów, linków do produktów, obrazów, plików audio i innych treści podczas rozmów pozwala na kompleksową wymianę informacji, ulepszając jakość komunikacji.

Automatyczne wiadomości

Wykorzystaj zaplanowane wiadomości dla wszystkich instancji, aby usprawnić swój przepływ pracy i zaoszczędzić czas. Wysyłaj wiadomości automatycznie na podstawie potrzeb i strefy czasowej każdego odbiorcy, zapewniając terminową komunikację bez ręcznej interwencji.

Jak to działa

Współpraca z TopMessage w Zunifikowanej skrzynce odbiorczej

Kroki

Zdobądź swoje numery
Podziel się swoimi numerami
Odbieraj i ustalaj priorytety
Odpowiadaj na wiadomości przychodzące
Zamknij rozwiązane rozmowy

Zdobądź swoje numery

Subskrybuj plan wielokanałowy, aby włączyć numer tekstowy dla każdego kanału. Jeśli potrzebujesz więcej niż jednego numeru na kanał, utwórz plan niestandardowyn, dodając żądaną liczbę dla każdego kanału.

Zrzut ekranu strony z planami cenowymi TopMessage

Podziel się swoimi numerami

Udostępnij swoje numery i pozwól odbiorcom wybrać preferowany kanał. Dodaj przycisk wezwania do działania lub opublikuj link lub kod QR na swojej stronie internetowej, aby wielokanałowa platforma komunikacyjna obsługiwała numery SMS i WhatsApp, ułatwiając łatwą i dostępną komunikację z Twoją firmą.

Zrzut ekranu strony wyboru kanałów WhatsApp i SMS serwisu TopMessage

Odbieraj i ustalaj priorytety

Otrzymuj powiadomienia na pulpicie, gdy w Twojej ujednoliconej skrzynce odbiorczej pojawi się nowa wiadomość SMS lub WhatsApp. Nadaj priorytet każdej wiadomości na podstawie pilności, aby zapewnić jej sprawną obsługę.

Zrzut ekranu ujednoliconej skrzynki odbiorczej wiadomości TopMessage z priorytetami konwersacji

Odpowiadaj na wiadomości przychodzące

Szybko odpowiadaj na zapytania klientów, korzystając z reakcji, szybkich odpowiedzi i sugerowanego przez AI tekstu. Ulepsz swoją komunikację, udostępniając pliki multimedialne bezpośrednio ze swojej ujednoliconej skrzynki odbiorczej, dzięki czemu Twoje interakcje będą bardziej dynamiczne i angażujące.

Zrzut ekranu narzędzia asystenta AI TopMessage

Zamknij rozwiązane rozmowy

Zorganizuj i uporządkuj swoją ujednoliconą skrzynkę odbiorczą wiadomości, zamykając rozwiązane zapytania i zapewniając usprawniony przepływ komunikacji.

Zrzut ekranu ujednoliconej skrzynki odbiorczej wiadomości SMS TopMessage z rozwiązanymi konwersacjami SMS

Główne cechy jakie posiadazunifikowana skrzynka odbiorcza

Rozpocznij szybko z naszymi rozwiązaniami

Dynamiczne szablony

Numery wirtualne

TopMessage AI

Automatyczne wiadomości

Wzbogacona treść

Analityka i raportowanie

Integracja z innymi narzędziami

Zarządzanie kontaktami

Generowanie kodów QR

Priorytetyzacja rozmów

Dynamiczne szablony

Łatwe tworzenie i zapisywanie szablonów wiadomości SMS i WhatsApp z przyciskami multimedialnymi i interaktywnymi, dzięki którym można szybko odpowiadać na typowe zapytania, które obsłuży wielokanałowa platforma komunikacyjna.

  • Spersonalizowana treść
  • Optymalizacja czasu
  • Usprawnione operacje
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Numery wirtualne

Wykorzystaj zintegrowane rozwiązania komunikacyjne i zarządzaj komunikacją SMS. Odbieraj odpowiedzi bezpośrednio w ujednoliconej skrzynce odbiorczej, korzystając z numerów wirtualnych (dotyczy tylko wiadomości SMS).

  • Obecność lokalna
  • Bezpłatne wiadomości przychodzące
  • Dwukierunkowe zintegrowane rozwiązania komunikacyjne
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

TopMessage AI

Wykorzystaj TopMessage AI, aby poprawić jakość treści, poprawić błędy ortograficzne i gramatyczne oraz zoptymalizować interakcje, zapewniając bezproblemową dwustronną komunikację.

  • Zredukowana liczba błędów
  • Tworzenie treści
  • Wyższy wskaźnik odpowiedzi
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Automatyczne wiadomości

Zaplanuj wiadomości WhatsApp i SMS bezpośrednio ze swojej ujednoliconej skrzynki odbiorczej, korzystając z automatycznego harmonogramu, nawet gdy nie jesteś dostępny/a.

  • Optymalizacja czasu
  • Prosta konfiguracja
  • Dostępność 24/7
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Wzbogacona treść

Uatrakcyjnij swoje wiadomości WhatsApp, wykorzystując treści multimedialne, takie jak obrazy, filmy, dźwięki, dokumenty i interaktywne przyciski.

  • Załączniki multimedialne
  • Interaktywne przyciski
  • Wiadomości wielojęzyczne
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Analityka i raportowanie

Regularnie śledź i analizuj wydajność swojej komunikacji SMS i WhatsApp. Kluczowe wskaźniki obejmują wskaźniki dostarczalności, otwarć, odpowiedzi i klikalności, co pozwala na identyfikację trendów i pomiar zaangażowania.

  • Monitorowanie międzykanałowe
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Praktyczne spostrzeżenia
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Integracja z innymi narzędziami

Zunifikowana skrzynka odbiorcza jest prosta do integracji z innymi narzędziami do obsługi klienta, systemami CRM, chatbotami i innymi, korzystając z Zapiera lub budując integrację z naszym otwartym API.

  • Łatwa integracja
  • Skalowalne rozwiązanie
  • Zautomatyzowane wiadomości
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Zarządzanie kontaktami

Skutecznie zarządzaj i segmentuj swoje kontakty zarówno dla SMS-ów, jak i WhatsApp w zintegrowanym obszarze zarządzania kontaktami. Przechowuj nowe kontakty, stosuj etykiety i dodawaj do nich spersonalizowane notatki.

  • Segmentacja
  • Personalizacja
  • Skuteczność
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Generowanie kodów QR

Generuj dedykowane kody QR dla kanałów SMS i WhatsApp z niestandardowym wstępnie wypełnionym tekstem. Umożliw odbiorcom skanowanie i rozpoczynanie rozmów z Tobą bez wysiłku.

  • Zwiększone zaangażowanie
  • Zwiększony zasięg
  • Lepsze doświadczenia klientów
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Priorytetyzacja rozmów

Nadaj priorytet pilnym wiadomościom otrzymanym ze wszystkich kanałów w zunifikowanym systemie, korzystając z naszego specjalistycznego narzędzia, jakim jest wielokanałowa platforma komunikacyjna, aby zająć się nimi w pierwszej kolejności, dzięki czemu najważniejsze sprawy zostaną obsłużone niezwłocznie.

  • Zwiększ zadowolenie klienta
  • Ulepszona obsługa konwersacji
  • Zoptymalizowany czas oczekiwania
Zrzut ekranu pulpitu TopMessage pokazujący różne strony i narzędzia

Integracja i kompatybilność

Bezproblemowo scentralizuj swoje wielokanałowe dwukierunkowe wiadomości dzięki naszemu wszechstronnemu interfejsowi API lub integracjom typu plug-and-play bez kodu dla swojego kompleksowego centrum wiadomości. Bezproblemowo połącz nasze rozwiązanie do obsługi wiadomości z różnymi narzędziami CRM, chatbotami i marketingowymi, korzystając z popularnych kreatorów przepływów pracy, takich jak Zapier, HubSpot, Salesforce, Pipedrive, Gmail i innych.

Synchronizacja danych

Zapewnij płynną wymianę danych między TopMessage a Twoimi istniejącymi systemami, dzięki czemu informacje będą aktualne na wszystkich platformach.

Wymiany multimedialne

Zwiększ efektywność komunikacji, ułatwiając udostępnianie treści multimedialnych wykorzystując zintegrowane rozwiązania komunikacyjne.

Zoptymalizowane przepływy pracy

Usprawnij swoje procesy dzięki automatyzacji i zsynchronizowanym danym, zmniejszając liczbę zadań wykonywanych ręcznie i zwiększając wydajność operacyjną.

Zaawansowane funkcje

Zmaksymalizuj swoją strategię wiadomości, integrując ją z rozwiązaniem jakim jest zunifikowana skrzynka odbiorcza TopMessage. Wykorzystaj automatyzację w preferowanych przez klientów kanałach, aby ulepszyć proces obsługi klienta, wysyłać powiadomienia o zamówieniach i ułatwiać natychmiastowe zbieranie opinii, a wszystko używając zintegrowane rozwiązania komunikacyjne w SMS-ach i WhatsApp.

Interaktywna komunikacja

Zwiększ zaangażowanie odbiorców dzięki dynamicznym wiadomościom zawierającym dynamiczne i interaktywne elementy, takie jak pliki multimedialne, formatowanie tekstu, reakcje na wiadomości, przyciski wezwania do działania i opcje szybkiej odpowiedzi.

Automatyzacja oparta na dacie

Automatyzacja oparta na dacie planuje wiadomości na określone daty i godziny, zapewniając, że Twoja komunikacja zostanie wysłana dokładnie wtedy, gdy jest najbardziej skuteczna. Niezależnie od tego, czy wysyłasz przypomnienie przed wydarzeniem, follow-up po zakupie, czy wiadomość z okazji rocznicy, automatyzacja oparta na dacie sprawia, że ​​Twoje wiadomości są aktualne i istotne.

Inteligentny kreator przepływu

Stwórz wyjątkową podróż wiadomości łączącą WhatsApp i SMS, prowadząc użytkowników od wdrożenia do zatrzymania. Witaj nowych leadów, gdy dołączają do Twojej listy kontaktów, zapewnij wsparcie i informacje użytkownikom testowym oraz pielęgnuj ich, aby stali się lojalnymi klientami.

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest zunifikowana skrzynka odbiorcza?

Zunifikowana skrzynka odbiorcza to scentralizowana lokalizacja, która integruje wiele kanałów komunikacji, takich jak SMS, w jednym interfejsie. Bezproblemowo umożliwia użytkownikom zarządzanie wszystkimi wiadomościami przychodzącymi i wychodzącymi w tych kanałach, zwiększając wydajność i zaangażowanie klientów. Zunifikowana skrzynka odbiorcza umożliwia użytkownikom łatwo przeglądać, odpowiadać na i organizować wiadomości z różnych kanałów, zwiększając zaangażowanie i interakcję z klientami.

Jak działają szablony w Zunifikowanej skrzynce odbiorczej dla wiadomości SMS i WhatsApp?

Szablony jakie oferuje zunifikowana skrzynka odbiorcza umożliwiają użytkownikom tworzenie wstępnie zdefiniowanych formatów wiadomości dla kanałów SMS i WhatsApp. Te szablony pozwalają użytkownikom szybko odpowiadać na typowe zapytania lub wysyłać standardowe powiadomienia. Możesz tworzyć szablony dla często zadawanych pytań lub typowych odpowiedzi i uzyskiwać do nich dostęp bezpośrednio z interfejsu skrzynki odbiorczej. Ta funkcja usprawnia procesy komunikacji, skraca czas reakcji i poprawia doświadczenia klientów.

Jakie narzędzia AI są dostępne w skrzynce odbiorczej Wiadomości, aby usprawnić komunikację na różnych platformach?

Wielokanałowa platforma komunikacyjna oferuje szereg funkcji opartych na sztucznej inteligencji, które usprawniają komunikację za pośrednictwem wiadomości SMS i WhatsApp:

Ulepszanie tekstu AI

Sztuczna inteligencja oferuje szybkie sugestie, które zwiększają przejrzystość i skuteczność Twoich komunikatów na podstawie ich treści i celu.

Korekta pisowni i gramatyki:

Automatycznie koryguje błędy ortograficzne i gramatyczne w wiadomościach, zapewniając profesjonalizm i przejrzystość w każdym języku.

Optymalizacja kosztów SMS:

Optymalizuje wiadomości SMS, aby mieściły się w limicie znaków, zmniejszając koszty przy jednoczesnym zachowaniu efektywności komunikacji.

Jak mogę importować i zarządzać listą kontaktów dla wiadomości SMS i WhatsApp?

Aby skutecznie importować i zarządzać listą kontaktów dla wiadomości SMS i WhatsApp:

Importuj kontakty z plików CSV lub Excel:

  • Przejdź do sekcji Kontakty na platformie do przesyłania wiadomości i prześlij plik CSV lub Excel zawierający Twoje kontakty.
  • Dodawaj kontakty bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej:

  • Zapisuj nowe kontakty bezpośrednio z wiadomości przychodzących. Dodaj szczegóły, takie jak nazwiska i inne istotne informacje, i używaj etykiet, aby kategoryzować kontakty w celu łatwiejszej segmentacji i zarządzania.
  • W każdej chwili możesz przypisać etykiety, aby skategoryzować kontakty, co ułatwi segmentację i zarządzanie.

    Czy zunifikowana skrzynka odbiorcza może być zintegrowana z innymi narzędziami biznesowymi?

    Tak, Zunifikowana skrzynka odbiorcza integruje się z różnymi narzędziami biznesowymi, poprawiając komunikację i optymalizując zarządzanie przepływem pracy w zespole. Zintegrowane rozwiązania komunikacyjne obejmują wiele platform, w tym systemy CRM, oprogramowanie Helpdesk, narzędzia Marketing Automation i platformy e-commerce. Niezależnie od tego, czy wolisz korzystać z naszego Open API, czy gotowych szablonów w Zapier, możesz łatwo zintegrować się z istniejącymi narzędziami. Umożliwia to skonsolidowane kanały komunikacji i poprawę wydajności operacyjnej w całej organizacji.

    Jakie są korzyści z używania skrzynki odbiorczej wiadomości obsługującej SMS-y i WhatsApp?

    Korzystanie ze Zunifikowanej skrzynki odbiorczej obsługującej zarówno wiadomości SMS, jak i WhatsApp oferuje szereg korzyści:

    Zintegrowane rozwiązania komunikacyjne:

    Zarządzaj wszystkimi wiadomościami SMS i WhatsApp w jednym miejscu, upraszczając tym samym zarządzanie wykorzystując zintegrowane rozwiązania komunikacyjne.

    Lepszy zasięg wśród klientów:

    Dotrzyj do odbiorców na ich preferowanych platformach, wykorzystując SMS i WhatsApp. Pozwala to na poprawę zaangażowania i wskaźników odpowiedzi.

    Lepsze doświadczenia klientów:

    Zaoferowanie wielu opcji komunikacji pozwala klientom wybrać preferowaną przez nich metodę interakcji, co podnosi ich ogólne wrażenia.

    Opłacalność:

    Zunifikowana skrzynka odbiorcza dla wielu kanałów ogranicza koszty zarządzania oddzielnymi systemami wiadomości.

    Zwiększona wydajność:

    Centralizacja wiadomości w jednej skrzynce odbiorczej umożliwia szybsze odpowiedzi, skraca czas reakcji i zwiększa zadowolenie klientów.

    Zacznij już dziś

    Zoptymalizuj swoje zintegrowane rozwiązania komunikacyjne – zacznij korzystać z naszej ujednoliconej skrzynki odbiorczej już dziś!

    Dziewczyna z kręconymi włosami siedzi na podłodze, sprawdzając telefon, aby zobaczyć wiadomość „Dziękujemy” za subskrypcję.